  • Data: 2015-10-10 20:54:09
    Temat: Re: Gdzie należy zgłosić ....
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-10-15 o 15:01, Stokrotka pisze:

    > Dlaczego na policję a nie do prokuratury, i gdzie, bo myślę, że skoro to
    > dotyczy internetu i innego miasta , tonie do lokalnej władzy, a gdzieś
    > indziej?

    Dlatego Policji, że prościej.Policja ustali sobie miejsce sama i tam
    wyśle. Jak zgłosisz prokuraturze, to ona i tak wyśle to Policji i za
    miesiąc dostaniesz wezwanie. Miesiąc w plecy.

    > Czemu anonimowo?
    > Bo mała kwota i mała szkodliwość czynu, ale jak będzie więcej,
    > to razem te kanty mogą dać odpowiednio dużą kwotę.

    Nie musisz składać zawiadomienia o przestępstwie. Możesz powiadomić i
    zastrzec, że mają chronić Twoje dane.

    > Ja tu wolę być szarą masą, a nie konkretnym człowiekiem,
    > bo pieniędzy i tak nie odzyskam,
    > a kłopot jest i w zestawieniu z kwotą ogromny.

    Rozumiem. Może znajdzie się jakieś inne rozwiązanie :-)