  • Data: 2015-10-11 20:36:26
    Temat: Re: Gdzie należy zgłosić ....
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-11 o 09:48, krys pisze:

    > Ja kiedyś zgłosiłam. Więcej tego nie zrobię.

    A ja zgłosiłem, ale zeznawałem na miejscu.
    Po trzech latach przyszedł z sądu wyrok,
    w którym zasądzają naprawienie szkody.
    (sprawca siedzi)
    Przyszło też pouczenie o możliwości nadania wyrokowi klauzuli wykonalności
    i złożenie uzyskanego tytułu wykonawczego u miejscowego komornika.
    Przy okazji pytanie: ile ja mam czasu na to (kiedy się to przedawnia lub
    będzie nieskuteczne) i czy czekają mnie jakieś koszty (czy warto)
    Ta kwota zwrotu to 310 zł :-)