  • Data: 2015-10-11 16:39:24
    Temat: Re: Gdzie należy zgłosić ....
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Jeśli nie minął okres próby, to napisz do sądu wniosek o zarządzenie
    > warunkowo zapewne zawieszonej kary. Zobaczysz, że to czyni cuda :-)

    Wiesz co, ja naprawdę się uczę na błędach;-).
    Kara się odwiesiła - oskarżonych była parka, ten, co miał pozwracać, przy
    okazji sprawy z drugim sprawcą (rozdzielili sprawy, bo się umiejetnie migał
    cwaniaczek) odwiesił sobie zawiasy i w momencie finalizacji sprawy już
    siedział. Cudu nie było, kasa nie wróciła;-).

    J.

    www.kontestacja.com