  • 11. Data: 2005-04-23 15:05:47
    Temat: Re: Gdzie najlepiej studiować prawo?
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "syq" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:426a45cb$1@news.home.net.pl...

    [cut]

    Moja Alma Mater jest Uniwersytet Slaski z czego jestem bardzo zadowolony. Na
    plus tej uczelni nalezy zaliczyc: prostudenckie podejscie kadry naukowej,
    wysoki poziom nauczania przy stosunkowo liberalnym regulaminie studiow
    (nawet jak sie nie uczysz i zawalasz kolejne sesje to trudno wyleciec ;), b.
    dobre warunki lokalowe (mamy nowy b. nowoczesny budynek w ktorym odbywaja
    sie wszytkie zajecie, oprocz WF i sekcji zwlok :P, dzieki czemu nie musimy
    biegac po calym miescie na rozne zajecia) i niskie koszty utrzymania (w
    poronaniu z Krakowem czy inna Warszawa :). Minusy to: brak systemu
    punktowego (tzn. punkty sa, ale wciaz nie mozna wybierac sobie przedmiotow
    glownych :/ ) i oczywiscie lokalizacja, czyli Katowice, ktore choc ostatnio
    bardzo sie zmieniaja na plus, to wciaz nie sa najpiekniejszym miastem w
    Polsce.

    Chcacych dowiedziec sie czegos wiecej odsylam na: http://www.wpia.us.edu.pl

  • 12. Data: 2005-04-23 15:19:02
    Od: Wiarus <w...@i...pl>

    Studiowałem na UMK.

    Zalety to fajne miasto, tanio (akademik stancja, wszędzie dojdziesz
    pieszo i sporo pubów).
    Poziom - wystarczający, by bez problemów dostać się na aplikację.

    Minusy - straszny bałagan na uczelni, kadra totalnie olewa studenta i
    IMHO - za słaba kadra (tylko kilka znanych i uznanych nazwisk).

    Pzdr.

  • 13. Data: 2005-04-23 18:21:35
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > prostudenckie podejscie kadry naukowej,

    Zwłaszcza prof Feluś i Szymaszok:-))

    HaNkA

  • 14. Data: 2005-04-23 18:23:44
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d4e3nk$dji$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Zwłaszcza prof Feluś i Szymaszok:-))

    Szymoszek. Ale czego chcesz? Calkiem fajny czlowiek. Jak masz warunek to
    nawet to zalki zdobywac nie musisz tylko przychodzisz w ciagu roku na dyzur
    na egz kiedy Ci pasuje.

  • 15. Data: 2005-04-23 18:26:00
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:d4e40b$f4i$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Chyba dalej jestem w szoku:-) Szymoszek miało byc, of course:-))

    Czyzbys dopiero miala zdawac? :) Rzym to dopiero niewinny poczatek. Cywil na
    II, KPK na III i pr. pracy na IV to dopiero wyzwanie! :P

  • 16. Data: 2005-04-23 18:26:15
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>