  • 1. Data: 2005-04-23 13:08:19
    Temat: Art 156 par 5
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Witam,
    Czy w akta umorzenia śledztwa po upływie paru miesiecy zezwolenie na wgląd
    wydaje prokurator czy sąd? (chodzi mi o to , że juz w tym momencie nie ma
    postepowania przygotwawczego). ?

  • 2. Data: 2005-04-23 15:16:46
    Temat: Re: Art 156 par 5
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Alicja napisał(a):
    > Czy w akta umorzenia śledztwa po upływie paru miesiecy zezwolenie na wgląd
    > wydaje prokurator czy sąd? (chodzi mi o to , że juz w tym momencie nie ma
    > postepowania przygotwawczego). ?

    znowu...
    nie ma też sprawy sądowej
    akta nie mają nic wspólnego z sądem
    powstały i istniały tylko w prokuraturze

    KG

  • 3. Data: 2005-04-23 15:43:10
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > znowu...
    > nie ma też sprawy sądowej
    > akta nie mają nic wspólnego z sądem
    > powstały i istniały tylko w prokuraturze

    Czyli przychodzi sobi jakiś gosciu co nie ma nic wspólnego ze sprawą i
    prokurator wydaje mu zgode, tak to rozumiem- czy dobrze?. Jesli nie to
    wyprowadz mnie z błędu.

  • 4. Data: 2005-04-23 16:01:10
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Alicja napisał(a):
    > Czyli przychodzi sobi jakiś gosciu co nie ma nic wspólnego ze sprawą i
    > prokurator wydaje mu zgode, tak to rozumiem- czy dobrze?. Jesli nie to
    > wyprowadz mnie z błędu.

    nie wiem, tu w ogóle nie ma już postępowania, więc kpk nie ma nic do rzeczy
    przepisów dotyczących przechowywania akt prokuratorskich i dostępu do
    nich nie znam i jak na razie poznawać nie zamierzam

    KG

  • 5. Data: 2005-04-23 16:25:34
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

> [...]
    > przepisów dotyczących przechowywania akt prokuratorskich i dostępu do
    > nich nie znam i jak na razie poznawać nie zamierzam

    Jezeli mozesz to podpowiedz gdzie takowe przepisy mozna znależć. Z góry
    dzieki i wiecej nie mam zamiaru zawracać głowy bo nikt nie wie o co tu
    chodzi a chodzi o pieniądze.

  • 6. Data: 2005-04-23 16:39:48
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Alicja napisał(a):
    > Jezeli mozesz to podpowiedz gdzie takowe przepisy mozna znależć. Z góry
    > dzieki i wiecej nie mam zamiaru zawracać głowy bo nikt nie wie o co tu
    > chodzi a chodzi o pieniądze.

    może:
    zarządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 grudnia 1990 r. w sprawie
    wewnętrznej organizacji powszechnych jednostek organizacyjnych
    prokuratury oraz zakresu działania sekretariatów i innych działów
    administracji.
    rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości - Regulamin wewnętrznego
    urzędowania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury.

    KG