    From: Piotr M <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gdzie można mailowo zgłosić podejrzenie o przestępstwie
    Date: Mon, 14 Jun 2010 18:37:26 +0200

    W dniu 14 czerwca 2010 18:25, Jan pisze:

    > Można, choć są lepsze sposoby.
    > Jeżeli podejrzenie dotyczy przestępstw ściganych z urzędu, to pewnie
    > prędzej, bo wszczyna się postępowanie czasem nawet na podstawie donosów.

    No ta konkretna sprawa o której napisałem wyżej, to chyba nie jest
    ścigana z urzędu.

    > Jeśli chodzi o przestępstwa ścigane z oskarżenia prywatnego, to musi być
    > poszkodowany.

    Czyli ktoś może wyłudzać kasę i mimo że każdy o tym wie, to nic policja
    nie może zrobić, dopiero kiedy znajdzie się poszkodowany i wniesie
    sprawę? Ktoś podaje w ogłoszeniach różne fałszywe dane firmy i próbuje
    naciągać ludzi i bombarduje ogłoszeniami codziennie.

    Policja nie może czemuś przeciwdziałać, udaremnić, zaniechać?

    Tak sobie to wyobrażałem, że można by zgłosić i policja przyjrzała by
    się temu i coś by może zrobiła.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?