  • Data: 2010-06-15 11:36:02
    Temat: Re: Gdzie można mailowo zgłosić podejrzenie o przestępstwie
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Jun 2010 19:08:09 +0200, Piotr M napisał(a):

    > To jak domniemany pedofil zagaduje dzieci na ulicy, ale żadnego nie
    > molestuje albo nikt nie wie że to zrobił, to nie można tego zgłosić na
    > policji bo policja i tak nic nie zrobi? Aż się stanie nieszczęście? Może
    > molestowanie dzieci jest ściganre z użędu nie wiem, ale gweałt na 17 już
    > nie i jak widać, że ktoś ma takie zamiary to policja nic nie robi? Nie
    > można tego zgłosić?

    A skąd policja ma wiedzieć że to pedofil, a nie ciekawski sąsiad? Skąd ma
    wiedzieć że to był gwałt, a nie sesja sado-masochistyczna?
    Poza tym z KK:
    "Przygotowanie jest karalne tylko wtedy, gdy ustawa tak stanowi."
    "Nie podlega karze za przygotowanie, kto dobrowolnie od niego odstąpił"

    Pozdrawiam,
    Henry