  • Data: 2004-02-13 14:57:13
    Temat: Re: Gdy ktoś śle pogróżki
    Od: Black Fox <o...@2...cy_ROT13> szukaj wiadomości tego autora

    olaf wrote:

    > Na GG zagadnął do mnie pewien człowiek. Po chwili rozmowy zaczął mi
    > ubliżać, a kiedy zacząlem się bronić, on stwierdził,że " mam uważać,
    > bo życie mam jedno i że się niedługo zobaczymy".

    Bywa - mało to wariatów chodzi po świecie...?

    > Dodam tylko ,że ten człowiek zdążył sie pochwalić,że jest byłym
    > żołnierzem jednostek specjalnych, a teraz pogłębia swoje
    > umiejętności w sztukach walki.

    Na 99% jedno i drugie to kompletna bzdóra.

    > Czy ten człowiek może mnie znaleźć po numerze IP, czy może od
    > kogoś uzyskać na podst. Ip-u moje dane?

    To co może sobie normalnie uzyskać, to zazwyczaj może sobie od razu w
    buty wsadzić ;-P

    > Zaczynam sie obawiać, że to jakiś psychopatyczny weteran.

    Psychopatyczny to i owszem, ale na pewno nie żaden weteran (chyba, że
    rajdów rowerowych).

    --
    --=== Black Fox ===--
    --== GG: 1138706 ==--