    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gdy ZUSowi zalegam
    Date: Mon, 8 Mar 2004 21:10:05 +0000 (UTC)

    In article <c2ijru$ik1$1@atlantis.news.tpi.pl>, Ania & Krzyś wrote:
    > dokonywac
    >
    > Dzięki za info - kombinowałem właśnie w tym kierunku...
    > Planuję może w przyszłości zmienić na ZUS "tańszy" - wiesz, ogłoszenia z
    > gazety "tańszy ZUS" - jak myślisz, czy nie będę za ten przekręt/nieprzekręt
    > u nich na widelcu?

    Daj spokój, 90% ogłoszeń 'tańszy ZUS' to był zbieg ubezpieczeń z
    umową-zleceniem, która to właśnie furtka parę dni temu została zamknięta,
    definitywnie. Ewentualnie KRUS, ale to też się kończy - trzeba rok
    prowadzić działalność rolniczą, a nie wiadomo, co za rok wymyślą. KRUS to
    zasadniczo słabe perspektywy i obecnie chyba zamiast kombinować, lepiej się
    zająć kombinowaniem, jak polepszyć swój biznes.

    Ewentualnie można się zatrudnić w trójkącie na umowę o pracę, z wyliczeń
    wynika, że to daje ok. 200 zł zysku, natomiast formalności, papierów i
    potencjalnych (fakt, że dosyć mocno potencjalnych, ale zawsze) kłopotów
    jest tyle, że naprawdę - lepiej energię przeznaczyć na działalność, IMHO
    wyjdzie się na tym lepiej.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl