  • Data: 2004-03-09 03:02:54
    Temat: Re: Gdy ZUSowi zalegam
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ania & Krzyś wrote:

    > Nikogo nie zatrudniam - sam sobie wiszę składki.
    > Na jakie i ile rat rozbijają zaległości?

    Ech, no i właśnie - niech mi ktoś wytłumaczy: dlaczego jakaś 'firma'
    ubezpieczeniowa jest uprzywilejowana i (prawie) każdy MUSI się w niej
    ubezpieczyć?

    Tylko jakieś sensowne i uczciwe uzasadnienia poproszę, bo to główne - że
    rządzą nami złodzieje, kombinatorzy, nieroby oraz niekompetnentne
    gamonie (nie mówię, że wszyscy łączą wszystkie te cechy ;) i z rzadkach
    trafia się ktoś uczciwy (może) - to znam.

    PS: czy nie ma czasem jakichś planów wprowadzenia ZUSu do umów o dzieło?
    Bo VAT, gnoje, chcą wprowadzić...