eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-08-25 17:08:47
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.08.2021 o 16:48, nadir pisze:

    > Ustnie to może strażnikowi loda zrobić.
    > Ustawa z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na
    > terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ręki i poczytaj.
    > Tam jest dokładnie opisane co, gdzie i kiedy.

    Mam pytanie, czy treść tej ustawy znają ci, którzy koczują przy granicy?
    Czy strażnik słysząc ustne zgłoszenie ma jakąś kopię tej ustawy
    przetłumaczoną na właściwy język zgłaszacza i mu ją wręcza do przeczytania?
    A co gdy zgłaszający jest niepiśmienny/nieczytający? Strażnik ją czyta w
    jego języku?
    Czy może na wszelki wypadek najpierw strzela z kałacha po piszczelach i
    dopiero wtedy czyta mu tę ustawę?

    Pozdrawiam
    Piotr