eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-08-25 19:38:53
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.08.2021 o 17:01, nadir pisze:
    > No ale jak ktoś woli siedzieć granicy, to jego sprawa.

    Oni siedzą na granicy, bo wiedzą, że nie spełniają warunków zostania
    wpuszczonym jako uchodźca. W tym problem.

    > Nie mam chrześcijańskiego sumienia, ale każdy kto ma, może przyjąć po
    > jednym uchodźcy pod swój dach.

    No nie do końca się z Tobą zgadzam. Może, pod warunkiem, że będzie w
    stanie ich utrzymać i upilnować. W razie ucieczki importer ma pokryć
    koszty.

    > U nas mogą zginąć pod kołami autobusu, na przystanku, o szóstej nad
    > ranem. No taki mamy klimat.

    Tych, w odniesieniu do których istnieje przypuszczenie, że gdzieś ktoś
    ich może zabić, to oczywiście należy chronić, ale to nei znaczy, ze mają
    sobie lasem wbiegać do Polski - no chyba, ze ktoś do nich strzela i
    uciekają.

    > Na początek wiza turystyczna, a potem jak ktoś mu da pracę, to czemu
    > nie, lekarzy i pielęgniarek ci u nas niedostatek. Tyle, że oni raczej na
    > socjal w Niemczech czy innej Danii liczą.

    No właśnie w tym problem, że oni raczej nie chcą w Polsce się chronić.

    --
    Robert Tomasik