  • Data: 2003-12-12 12:39:55
    Temat: Re: Garaz - definicja ??
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waters" <ts_home(NO-SPAM)@poczta.pnet.pl> napisał w wiadomości
    news:brc73t$oqd$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy ktos sie spotkal z definicja garazu podziemnego zglednie garazu wogole
    > ?? Czy garaz musi czy powinien miec drzwi czy nie ma to najmniejszego
    > znaczenia ?? W ustawach tego nie ma bo sie przekopalem przez chyba
    wszystkie
    > natomiast nie mam wszystkich orzeczen, moze gdzies nsa przemycil jakas
    > definicje ??

    istnieje definicja, odnośnie minimalnych wymiarów pomieszczenia określanego
    jao garaż. NIestety nie potrafię powiedzieć gdzie. Spoatkałem się z tą
    informacją w jakiejś opinii biegłego, który zaklasyfikował pomieszczenia w
    oficynie kamienicy jako komórki, a nie jako garaże, bo były zbyt krótkie,
    zdaje się miały mniej niz 5 metrów.