  • 1. Data: 2004-07-15 11:30:02
    Temat: GIODO i ankiety z danymi osobowymi
    Od: "suppermilo" <s...@p...onet.pl>

    Dzień dobry, czy ktoś z Państwa mógłby mi powiedzieć, czy jeżeli mam ankiety
    z danymi osobowymi, w formie papierowej i przniosę je do systemu
    komputerowego , skanujac je, to czy mogę już pozbyć sie ankiet papierowych
    ( np pociąć w niszczarce)
    Jednym słowem czy zeskanowane ankiety są takim samym dowodem jak ankiety
    papierowe.
    Nie mam już miejsca na trzymanie tylu papierków, wolabym mieć tylko wersję
    zeskanowaną w systemie kompuetrowym.

  • 2. Data: 2004-07-16 13:47:09
    Temat: Re: GIODO i ankiety z danymi osobowymi
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > papierowe.
    > Nie mam już miejsca na trzymanie tylu papierków, wolabym mieć tylko wersję

    Powinieneś zachować oryginalny podpis zainteresowanego zezwalający na
    przetwarzanie danych osobowych.

    Pozdrawiam!
    www.liwiusz.republika.pl