  • 1. Data: 2002-10-11 13:02:56
    Temat: GIODO - HELP! :)
    Od: "Asia" <f...@b...pl>

    Hej,

    Wyslalam w imieniu firmy (internetowy serwis) wniosek do GIODO, ale odpisali
    i karza uzupelniac. Tymczasem napisalam tam wszystko co logiczny czlowiek by
    napisal. Czytalam ustawe. Nie wiem co jeszcze i co im sie nie podoba. Macie
    jakies doswiadczenia?? Pomuzcie Asi. :) Boje sie, ze kolejny wniosek
    upadnie, a ja strace prace nawet...

    Ma ktos moze jakis wzor??

    Help...

    Asia Woźniak

    --
    psigarnij kropka :-)

  • 2. Data: 2002-10-11 13:13:21
    Temat: Re: GIODO - HELP! :)
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    Użytkownik "Asia" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Hej,
    >
    > Wyslalam w imieniu firmy (internetowy serwis) wniosek do GIODO, ale
    odpisali
    > i karza uzupelniac.

    co każą uzupełniać???

    tak o prostu napisali - proszę uzupełnic?

  • 3. Data: 2002-10-11 13:30:22
    Od: "Radzisz" <m...@F...onet.pl>

    Istota Asia kliknęła w news:ao6i5q$f90$1@sunflower.man.poznan.pl co
    następuje:
    > Wyslalam w imieniu firmy (internetowy serwis) wniosek do GIODO, ale
    > odpisali i karza uzupelniac.
    męczyłem się z nimi 3 lata temu, wymienialiśmy pisma przez ponad rok, ale w
    końcu udało się :))

    > Tymczasem napisalam tam wszystko co
    > logiczny czlowiek by napisal. Czytalam ustawe. Nie wiem co jeszcze i
    > co im sie nie podoba. Macie jakies doswiadczenia??
    to że coś jest dla Ciebie/dla mnie/dla kogoś innego logiczne, wcale nie musi
    być dla nich :(((

    > Boje sie, ze kolejny wniosek upadnie, a ja strace prace nawet...
    Spróbuj zadzwonić i porozmawiać z człowiekiem który zajmuje się sprawą.
    Zdarza się tak, że jedno nieodpowiednie słowo / sformułowanie powoduje
    odrzucenie wniosku. Zapytaj się co napisałaś nie tak i jak wg nich ma to
    wyglądać.
    Z moich doświadczeń wynika, że nie da się zarejestrować zbioru danych
    osobowych jeżeli DOKŁADNIE opiszesz rzeczywistość ... trzeba troszkę ... no
    jak by Ci tu powiedzieć ...
    powodzenia i życzę wiele cierpliwości

    Radzisz
    Pisząc do mnie usuń SPAMFUJ z adresu !

  • 4. Data: 2002-10-11 13:31:20
    Od: "Asia" <f...@b...pl>

    > co każą uzupełniać???
    >
    > tak o prostu napisali - proszę uzupełnic?

    Napisali, ze urzadzenia i systemy informatyczne nie spelniaja wymogow
    rozporzadzenia MSWiA. I prosza o wyjasnienie:

    1. Procedur postepowania z uzadzeniami, dyskami i innymi nosnikami
    przeznaczonymi do likwidacji, naprawy (przeciez nikt tego nie topi? co mozna
    z tym zrobic? w kasie pancernej schowac?)

    2. Informacje o zabezpieczeniu pomieszczen itd. (opisalam dokladnie. co mam
    im jeszcze podac? kolor oczu pana Kazia na portierni? ;) )

    3. Typy i standardy sprzetu informatycznego (napisalam dokladnie)

    4. Informacje o zabezpieczeniu teletransmisji

    5. Wskazac srodki w ramach systemu operacyujnego serwera.

    6. Opisac srodki organizacyjne zastosowane przy przetwarzaniu zbiorow danych
    osobowych, wskazac obowiazujace zasady przydzielania i sprawdzania dostepu w
    zakresie wdrozonych zabezpieczen fizycznych i systemowo-programowych.

    Wydaje mi sie, ze za pierwszym razem dobrze opisalam wszystko. Zgodnie z
    prawda. Bo jak pytalam w serwerownich o zasady postepowania z zepsutymi
    dyskami, to mnie wysmiali... A nie chce klamac. Serwerownia nalezy do duzej
    polskiej uczelni - jest profesjonalna, potezna i dobrze zabezpieczona.

    Asia Woźniak

    --
    psigarnij kropka :-)

  • 5. Data: 2002-10-11 13:54:27
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    > Napisali, ze urzadzenia i systemy informatyczne nie spelniaja wymogow
    > rozporzadzenia MSWiA. I prosza o wyjasnienie:

    a czytałaś rozporządzenie?
    tam jest załączony wniosek - w wyjasnieniami

    Dz.U. 2002 nr 154 poz. 1285

    Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 3 września
    2002 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia wzorów wniosku o
    udostępnienie danych osobowych, zgłoszenia zbioru danych do rejestracji oraz
    imiennego upoważnienia i legitymacji służbowej inspektora Biura Generalnego
    Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

  • 6. Data: 2002-10-12 20:49:55
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Osobiscie, pracujac w GIODO (juz nie pracuje:) ) zarejestrowalem pare
    tysiecy zbiorow.
    Jak wniosek byl w miare dobrze opisany, to przymykalo sie oczy na pewne
    niedociagniecia - gdyby sie trzymac ustawy literalnie to rzeczywiscie trudno
    by bylo cokolwiek zarejestrowac...
    Wyslalas wnisek na odpowiednim formularzu?
    Przeslij mi kopie... na adres d...@p...neostrada.pl - moze byc bez nazwy
    firmy, adresow itp, rzeby nie zdradzac tajemnic firmowych :) Popatrze co by
    tam jeszcze dopisac.
    A co do rady dot. zadzwonienia - zadzwon! Ludzie pracujacy w dep.
    rejestracji sa w porzadku. Wyjasnia lepiej co jest nie tak, znacznie lepiej
    niz w suchym pismie.
    Powodzenia,
    Daniel Wieszczycki