    From: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: GIODO - HELP! :)
    Date: Sat, 12 Oct 2002 22:49:55 +0200

    Osobiscie, pracujac w GIODO (juz nie pracuje:) ) zarejestrowalem pare
    tysiecy zbiorow.
    Jak wniosek byl w miare dobrze opisany, to przymykalo sie oczy na pewne
    niedociagniecia - gdyby sie trzymac ustawy literalnie to rzeczywiscie trudno
    by bylo cokolwiek zarejestrowac...
    Wyslalas wnisek na odpowiednim formularzu?
    Przeslij mi kopie... na adres d...@p...neostrada.pl - moze byc bez nazwy
    firmy, adresow itp, rzeby nie zdradzac tajemnic firmowych :) Popatrze co by
    tam jeszcze dopisac.
    A co do rady dot. zadzwonienia - zadzwon! Ludzie pracujacy w dep.
    rejestracji sa w porzadku. Wyjasnia lepiej co jest nie tak, znacznie lepiej
    niz w suchym pismie.
    Powodzenia,
    Daniel Wieszczycki
    PS. (Pisze z konta zonki, bo mi sie nie chce przelogowywac) :)

    Użytkownik "Radzisz" <m...@F...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > końcu udało się :))

    > to że coś jest dla Ciebie/dla mnie/dla kogoś innego logiczne, wcale nie
    musi
    > być dla nich :(((

    > Spróbuj zadzwonić i porozmawiać z człowiekiem który zajmuje się sprawą.
    > Zdarza się tak, że jedno nieodpowiednie słowo / sformułowanie powoduje
    > odrzucenie wniosku. Zapytaj się co napisałaś nie tak i jak wg nich ma to
    > wyglądać.
    > Z moich doświadczeń wynika, że nie da się zarejestrować zbioru danych
    > osobowych jeżeli DOKŁADNIE opiszesz rzeczywistość ... trzeba troszkę ...
    no