  • 31. Data: 2004-10-10 19:29:40
    Temat: Re: GG - podmiana banera
    Od: Piecu <p...@g...pl>

    Zbigniew B. napisał(a):
    > O ile pamiętam ich regulamin, to wyraźnie zastrzegają sobie korzystanie
    > przez usługobiorcę wyłącznie z ich "firmowego" komunikatora. Ale to już sam
    > sprawdź...

    No tak...

    Regulamin korzystania z serwisu Gadu-Gadu:
    2. Korzystanie z serwisu Gadu-Gadu jest dozwolone wyłącznie za pomocą
    programu Gadu-Gadu. Korzystanie z serwisu Gadu-Gadu za pomocą innych
    aplikacji, jak również za pomocą zmodyfikowanego programu Gadu-Gadu
    będzie traktowane jako naruszenie regulaminu.
    7. W przypadku naruszenia regulaminu przez użytkownika operator serwisu
    Gadu-Gadu zastrzega sobie prawo do usunięcia jego konta.

    A jak się mają do tego transporty? Przyznam, że nie wiem na jakiej
    zasadzie działają...

    --
    ____ _
    | _ \(_) ___ ___ _ _ piecu(malpka)go2.pl gg:1277308
    | |_) | |/ _ \/ __| | | | --------------------------------
    | __/| | __/ (__| |_| | "jutro to dziś - tyle, że jutro"
    |_| |_|\___|\___|\__,_| Sławomir Mrożek (1981)

  • 32. Data: 2004-10-10 20:43:56
    Od: Piecu <p...@g...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > znajomych możesz z niego korzystać. Ale w szerszym gronie zaczynają się
    > schody, bo większość używa GG.

    Ale WPK też obsługuje GG.

    --
    ____ _
    | _ \(_) ___ ___ _ _ piecu(malpka)go2.pl gg:1277308
    | |_) | |/ _ \/ __| | | | --------------------------------
    | __/| | __/ (__| |_| | "jutro to dziś - tyle, że jutro"
    |_| |_|\___|\___|\__,_| Sławomir Mrożek (1981)

  • 33. Data: 2004-10-10 22:39:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piecu" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale WPK też obsługuje GG.

    Nie wiedziałem. Za to GG nie obsługuje WPK.

  • 34. Data: 2004-10-11 10:47:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie wiedziałem. Za to GG nie obsługuje WPK.

    a wpk opbsluguje tez ICQ :))

    i ma super chaty glosowe (wysylanie krotkich wiadomosci glosowych) procz
    tego rozmowy wideo i glosowe.
    I nie muli systemu.

    P.

  • 35. Data: 2004-10-13 05:26:25
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 10. października 2004 21:29 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Piecu:

> [...]
    > Gadu-Gadu zastrzega sobie prawo do usunięcia jego konta.
    >
    > A jak się mają do tego transporty? Przyznam, że nie wiem na jakiej

    No jak na jakiej? Tak samo jak inne programy -- w oparciu o wojtkowe
    libgadu. Jest to na pewno niezgodne z regulamienem, a wg mnie również z
    prawem (a przynajmniej powinno być), choć są osoby mające odmienne zdanie.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 36. Data: 2004-10-13 05:27:43
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 7. października 2004 19:52 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Andrzej Lawa:

    > Protokoły transmisji zdaje się nie podlegają pod prawo autorskie - czy
    > może się mylę?

    Sęk w tym, że korzystasz z zasobów prywatnych pana Fołtyna. Programista
    stworzył więc produkt, który żeruje na prywatnym serwerze i prywatnych
    łączach smsexpress.

  • 37. Data: 2004-10-14 12:26:50
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > libgadu. Jest to na pewno niezgodne z regulamienem, a wg mnie również
    > z prawem (a przynajmniej powinno być), choć są osoby mające odmienne

    O, Tristan :)

    A z jakim prawem jest to niezgodne?

    Pytanie pomocniczne:

    Wyobraźmy sobie sklep gdzie przy drzwiach jest tablica z "regulaminem":

    2. Wejście do sklepu jest dozwolone wyłącznie w butach marki "Sandałex".
    Wejscie do sklepu w innych butach, lub w zmodyfikowanych butach
    "Sandałex" będzie naruszeniem regulaminu.

    7. W przypadku naruszenia regulaminu przez klienta sklep zastrzega sobie
    prawo do wyproszenia klienta.

    Pytanie: czy wejście w butach "Luxbut" do tegoż sklepu będzie niezgodne
    z prawem? Czy będzie traktowane jako włamanie do sklepu? Napad?
    Czy wchodzącemu mogą grozić jakieś sankcje karne z tego powodu?

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 38. Data: 2004-10-14 15:28:11
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 14. października 2004 14:26 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Miernik:

    > O, Tristan :)
    >
    > A z jakim prawem jest to niezgodne?

    Nie wiem, ale na pewno powinno być. sms express sp. z o.o. udostępnia zasoby
    serwera oraz łącza, wydając na to kupę kasy. Udostępnia na określonych
    warunkach, tym warunkiem jest używanie oryginalnego oprogramowania
    dostępowego. Jeśli więc ktoś chce korzystać z prywatnych zasobów sms
    express sp. z o.o., powinien stosować się do ich zasad.

> [...]
    > Wejscie do sklepu w innych butach, lub w zmodyfikowanych butach
    > "Sandałex" będzie naruszeniem regulaminu.

    No i? Bardzo dobrze! Jest to ich sklep i mają prawo rządać określonych form
    zachowania się. Tak jak muzeum wymaga kapciuszków.

    Wg mnie powinny w pełnej rozciągłości.

  • 39. Data: 2004-10-14 16:37:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No i? Bardzo dobrze! Jest to ich sklep i mają prawo rządać określonych
    form
    > zachowania się. Tak jak muzeum wymaga kapciuszków.

    W odniesieniu do sklepu, to się najprędzej zakończy karą dla właściciela.
    Ale w odniesieniu do serwera masz jaknajbardziej masz rację.

    ?

  • 40. Data: 2004-10-14 23:08:27
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 14. października 2004 18:37 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Robert Tomasik:

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > form
    >
    > W odniesieniu do sklepu, to się najprędzej zakończy karą dla właściciela.

    A nie powinno. Niby dlaczego właściciel nie może określić sobie zasad?