    From: "Tomek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fundusz emerytalny?
    Date: 6 Jul 2005 17:45:16 +0200

    > ZUS)?

    > plany
    > którego
    > Tu już polecam AKTUARIUSZY :>
    > dam. Tomek
    >
    > W takim układzie zostaje Panu tylko szara strefa. Z tego co mi wiadomo,
    > ubezpieczenie emerytalne w Polsce należy do ubezpieczeń obowiązkowych. OFE, w
    > porównianiu do poprzedniego systemu nieewidencjonowanego, sa przywilejem-
    > dzieki takiej reformie można choćby z grubsza przewidzieć, ile się będzie miało
    > emerytury; a ponieważ są to PRAWA NABYTE, Państwo nie może tego ograniczyć
> [...]
    Niedawno napisałem coś takiego.
    Dałaś ogłoszenie. To znaczy ze żyjesz ze sprzedazy ubezpieczeń. Dla mnie jesteś
    całkowicie niewiarygodna. Dlaczego spytasz. Ano dlatego że ja kiedyś również coś
    sprzedawałem, takie pierdoły opowiadałem żeby sprzedać że aż teraz się
    zatanawiam jak ja to wymyślałem i dlaczego mi wierzyli. Podpierasz się
    przepisami. To ja również się podeprę. Konstytucja nie dopuszcza dobrowolności
    przymusowej. Te przepisy są niezgodne z konstytucją. Ich tak na prawdę nie ma.
    Ten kto się do nich stosuje łamie obowiązujace prawo. Tylko to wyjdzie wtedy gdy
    ludzie upomną się o swoje pieniądze a ich nie będzie. Bardzo łatwo ich będzie
    spławić. Wystarczy napisać i przegłosować inna ustawę. Przypomnij sobie albo
    popytaj rodziców jak to było z mieszkaniami, polisami posagoowymi, przedpłatami
    na samochody, wymianami pieniędzy. To wszystko było gwarantowane przez ustawy. A
    ludzie do tej pory pluja jak im się o tych zdarzeniach wspomina. Bardziej
    drastyczny przykład. Żydzi w Niemczech przed wojną też mieli wykupione polisy,
    ubezpieczenia firm i domów. Oczywiśćie to było gwarantowane przez ustawy.
    Słyszalaś żeby jakieś towarzystwo ubezpieczeniowe wypłaciło pieniądze
    spadkobiercom tych co przeszli przez kominy w obozach koncentracyjnych. Bo ja
    jakoś nic nie wiem o tym. A tak na marginesie. Moja koleżanka małżonka ma takie
    same uprawnienia PUNUowskie jak Ty. Jak pokapowała o co w tym całym interesie
    chodzi to dała sobie spokój. Rozgrzeszyć Cie może tylko fakt że nie masz co jeść
    i chwytasz się każdej możliwości zdobycia pieniędzy na życie. Ten oszukańczy
    system działa również dzieki takim jak Ty. Gdyby nie było deptaczy to już by sie
    wywalił. Jesteś odpowiedzialna za to że w Polsce ubezpieczenia emerytalne
    jeszcze egzystują w oszukańczej formie. Tomek