  • Data: 2019-10-16 16:14:11
    Temat: Re: Frankowicze
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-16 o 15:30, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Umowa moze i niewazna, ale koniec niezbyt satysfakcjonujacy :-)

    Często tak jest, że postępując bez elementarnej wiedzy prawnej można
    sobie zrobić kuku, fakt.

    > No przeleje mi te 200 tys co ma na konto ... a US znow to potraktuje
    > jako darowizne i upomni sie o podatek :-)

    Czyli pierdolenie potłuczonego :)

    > Zaraz - czemu nie ? Kto tu jest winien ?

    Obie strony są sobie winne to, co dostały. On tobie pieniądze, ty jemu
    mieszkanie. Albo na odwrót.

    > To moze nie ma ?

    Chyba nie ma. Chcesz kupić mieszkanie? Mam jedno na sprzedaż.

    --
    Liwiusz