  • Data: 2019-10-16 15:30:59
    Temat: Re: Frankowicze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5da70612$0$543$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2019-10-16 o 13:42, J.F. pisze:

    >Nie bardzo rozumiem, jakie to ma mieć znaczenie w kontekście naszej
    >dyskusji o nieważności umowy.

    Umowa moze i niewazna, ale koniec niezbyt satysfakcjonujacy :-)

    >Średnio rozumiem, ale niech tak już pozostanie.

    No przeleje mi te 200 tys co ma na konto ... a US znow to potraktuje
    jako darowizne i upomni sie o podatek :-)

    >Ech, ty jak coś palniesz...

    Zaraz - czemu nie ? Kto tu jest winien ?
    I czemu sad nie mialby jakis "zasad sprawiedliwosci spolecznej"
    wdrozyc ?

    >Po prostu oddaj mu samolot.

    Nie mam, ale jakby on mial ... to moze musi oddac, pod rygorem
    egzekucji komorniczej :_)

    >Mi się też nie chce szukać...

    To moze nie ma ?

    J.