  • Data: 2005-07-01 18:29:31
    Temat: Re: Fotoradary nielegalne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:IZexe.79$vE5.56@trndny07...

    > Radar latwo jest zmylic uzywajac pogniecionej kuchennej folii
    > aluminiowej w strategicznym miejscu auta.

    Nie radar. Naczytałaś się książek o folii zrzucanej z samolotów. Ale to
    tam trochę inaczej działa. Po prostu samoloty lecą w chmurze tego, a
    radar widzi cała chmurę,a nie pojedyncze samoloty. Siłą rzeczy nie
    można trafić w konkretny samolot.

    Folią lub innym materiałem odbijającym światło można ewentualnie zmylić
    dołączoną do radaru kamerę, ale w tym więcej bajek, niż praktyki. Choć
    czasem może się udać, że poblask uniemożliwi odczytanie numerów. Ale to
    raczej fuks.