  • 11. Data: 2005-10-16 13:42:59
    Temat: Re: Forum internetowe pracowników firmy (x)
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >> czasem sciga,
    > Daj przykład+źródła.

    skomentowanie zachowania jakiejs pulicznej osoby w penwej miescinie,
    pokazywali przy okazji jakiejs afery w pod napieciem
    goscia ktorego wlasnie za te wypwiedz prokuratura szuka. Zreszta dziwi
    mnie - jezlei szuka rzeczywsicie - ze nikt nie przyczepi sie
    do tvn w zwiazki z tym ze miala kontakt z chlopakiem, wiedziala ze jest
    poszukiwany a pomimo tego nie przekazala plicji.

    > Zdecyduj się. Wyżej piszesz, że "można mieć kłopoty", a teraz już na 100%
    > że
    > "będą kłopoty".

    mozna miec klopoty jezeli mamy watpliwosci co do legalnosci i zamierzamy
    skasowac, a beda klopoty jezeli
    skasujemy a okaze sie ze ktos zglosil przestepstwo.

    > Zostawisz przestępczy post - może być co najmniej pomocnictwo,

    odpowiada za pomocnictwo "KTO W ZAMIARZE " aby inna osoba dokonala czynu
    zabronionego, swoim zachowaniem ulatwia jego popelnienie....
    wiec nie bardzo

    P.

  • 12. Data: 2005-10-16 14:28:45
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:ditld4$1b6$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > skomentowanie zachowania jakiejs pulicznej osoby w penwej miescinie,
    [cut]
    Sorry, miałem na myśli sprawdzalne konkrety, nie plotki.

    > mozna miec klopoty jezeli mamy watpliwosci co do legalnosci i zamierzamy
    > skasowac,
    Co Ty opowiadasz?? Kłopoty za _zamiar_ skasowania postu?? A jak udowodnić,
    że mamy (mieliśmy) wątpliwości? Mógłbyś swoje teorie jakoś uporządkować,
    uzystematyzować?

    > a beda klopoty jezeli
    > skasujemy a okaze sie ze ktos zglosil przestepstwo.
    Ukonkretnij te kłopoty. To, że ktoś zgłosi przestępstwo jeszcze nie oznacza,
    że ono faktynie zaszło.

    Jotte

  • 13. Data: 2005-10-16 15:55:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Co Ty opowiadasz?? Kłopoty za _zamiar_ skasowania postu??

    nie za zamiar skasowania w doslownym tego slowa znaczniu, a po skasowaniu
    jezlei okaze sie ze skasowalismy dowod.
    Jezlei tak to *) , jezeli nie jest to dowodem to nie bedzie klopotow, stad
    "mozemy miec" a nie "bedziemy mieli" klopoty.

    *) art 231 par 1.

    P.

  • 14. Data: 2005-10-16 16:35:49
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:ditt5e$10f$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

> [...]
    > skasowaniu jezlei okaze sie ze skasowalismy dowod.
    > Jezlei tak to *) , jezeli nie jest to dowodem to nie bedzie klopotow,

    Dobra Przemek, wystarczy. Zamiast wprost napisać, że źle/niedokładnie
    oceniłeś problem, przemyśleć i przeanalizować jeszcze raz po czym spróbować
    wyjaśnić kwestię na gruncie konkretnych przepisów usiłujesz nieudolnie
    mieszać jak dziesięciorzędny prawniczyna-hobbysta w nadziei, że wyjdzie na
    Twoje.
    Nie wyjdzie.
    Przy okazji - powołujesz się na art. 231 § 1. Jakiego aktu prawnego? Bo
    jeśli KK to on dotyczy funkcjonariusza publicznego, jeśli KPK to w ogóle bez
    sensu - więc co?

    Jotte

  • 15. Data: 2005-10-16 18:04:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wyjaśnić kwestię na gruncie konkretnych przepisów usiłujesz nieudolnie
    > mieszać jak dziesięciorzędny prawniczyna-hobbysta w nadziei, że wyjdzie na

    nie ma co wychodzic na moje, zbyt doslownie wziales zwrot "moze miec
    klopoty" .
    Patrz np na przypadek gdzie ktos zamierza jechac droga z predkoscia 100
    km/h,
    jezeli okaze sie ze jest tam zakaz do 60 km/h to dostanie mandat, jezlei nie
    bedzie takiego ograniczenia
    wowczas mandatyu nie otrzyma, jezlei zle oceni/sprawdzi wowczas przez te
    nieuwage "moze miec klopoty".
    Tak jak tutaj, jezlei zbyt pochopnie postapi kasujac post moze miec klopoty
    jezeli okaze sie ze jest on dowodem przestepstwa.
    W tym sensie zostal ten zwrot uzyty.

    Co do art zwykla pomylka przy wpisywaniu numerka, mialo byc 239 par 1 kk.
    czyli utrudnianie badz udaremnianie postepowania pomagajac sprawcy
    przestepstwa w tym przestepstwa skarbowego
    uniknac odpowiedzialnosci karnej (np za czyny wymienione w art 212,216,
    255, 256, 257 kk ) , w sczegolnosci przy ukrywaniu sprawcy, zacieraniu
    sladow
    (...) .
    (oczywiscie jezeli nie ma swiadomosci ze kasuje posty ktore moga byc
    przestepstwem moga byc zastosowane art 29 lub 30 kk)

    P.

    --
    "Gdy wieczorne zgaszną zorze, zanim głowe do snu
    złożę,modlitwę moją zanoszę, Bogu Ojcu i Synowi

  • 16. Data: 2005-10-16 18:13:02
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:diu4ob$3tt$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

> [...]
    > uniknac odpowiedzialnosci karnej (np za czyny wymienione w art 212,216,
    > 255, 256, 257 kk ) , w sczegolnosci przy ukrywaniu sprawcy, zacieraniu
    Sorry za czepialstwo, jasne, że to ja powinienem się domyślić i doszukać.

    > (oczywiscie jezeli nie ma swiadomosci ze kasuje posty ktore moga byc
    > przestepstwem moga byc zastosowane art 29 lub 30 kk)
    Może masz rację ale - wybacz - dla mnie już nie jesteś w kwestiach prawnych
    wiarygodny.

    Jotte

  • 17. Data: 2005-10-16 18:30:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Sorry za czepialstwo, jasne, że to ja powinienem się domyślić i doszukać.
    > Może masz rację

    wiem ze mam.

    >ale - wybacz - dla mnie już nie jesteś w kwestiach prawnych
    > wiarygodny.

    co za cios ...

    P.

  • 18. Data: 2005-10-16 19:14:10
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:diu68o$ae6$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > wiem ze mam.
    Indyk też wiedział...

    > co za cios ...
    Ależ nie załamuj się, nie chciałem Cię zdołować. Pisz dalej co tam myślisz i
    jak najczęściej używaj akronimu "IMHO".

    Jotte

  • 19. Data: 2005-10-17 09:17:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> pisze:

    > Indyk też wiedział...

    jak sie myle to z podstawa prawna wskaz moj blad.

    > Ależ nie załamuj się, nie chciałem Cię zdołować. Pisz dalej co tam
    myślisz i
    > jak najczęściej używaj akronimu "IMHO".

    nie jezlei jestem pewny swojego, tutaj po rpostu Ty zle zrozumiales pewien
    zwrot,

    eot bo niepotrzebnie sie watek ciagnie

    P.