  • Data: 2012-03-28 22:48:09
    Temat: Re: Firma zajmująca się odszkodowaniami
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-28, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    [...]

    > Mamy dane pozwalające ruszyć bez problemu, ale nie wiem jak zrobić
    > transfer domen, skoro nie mogę zalogować się do własnego Panelu Klienta
    > nawet.
    > http://img217.imageshack.us/img217/8153/przechwytywa
    niebx.png

    > Nie mam wystarczającej wiedzy..

    Jeśli jesteście właścicielami (bo to niestety nie jest oczywiste), to możecie
    zainicjować transfer i dostęp do panelu nie jest potrzebny. Jak się gdzieś
    przenosicie, to skontaktujcie się z BOKiem tej firmy, a oni wam podpowiedzą
    co zrobić i czy w ogóle się da.

    Dla przykładu:
    http://www.domeny.pl/transfer-domeny.html

    Jak dokonać transferu domeny

    1. Aby dokonać transferu domeny do DOMENY.PL wystarczy wpisać powyżej nazwę
    domeny do przetransferowania, a następnie, w przypadku niektórych domen,
    zostaną Państwo poproszeni o wpisanie kodu AUTHINFO. Później pozostaje
    tylko oczekiwać na wiadomość e-mail z prośbą o zaakceptowanie przeniesienia
    domeny do DOMENY.PL sp. z o.o.

    2. Kod AUTHINFO powinni Państwo uzyskać od obecnego operatora domeny. Kod
    taki musi zostać natychmiast wydany na każde Państwa żądanie.

    3. Do transferu domeny polskiej z NASK nie jest wymagany kod AUTHINFO.
    Do przeniesienia domeny z NASK do DOMENY.PL potrzebne nam będą dane
    Abonenta domeny. Następnie transfer domeny zostanie wygenerowany w systemie
    NASK, a Państwo na swój adres e-mail otrzymają wiadomość wraz z dokumentem
    transferowym. Dokument ten należy wydrukować, podpisać i przybić pieczątkę
    firmową a następnie przesłać wraz z dokumentami firmy (KRS, wpis do
    ewidencji itp.) faksem do NASK i DOMENY.PL. Po około dwóch dniach otrzymają
    Państwo wiadomość e-mail z NASK z informacją o chęci przeniesienia domeny.

    4. Transfer domeny europejskiej .EU wiąże się z jednoczesnym wniesieniem
    opłaty za jej utrzymanie na minimum 1 rok. Aby zainicjować transfer nie
    potrzebują Państwo kodów AUTHINFO, wystarczy wnieść opłatę za odnowienie
    domeny, a następnie potwierdzić chęć przeniesienia poprzez akceptację
    linku zawartego w e-mailu otrzymanego z EURid.

    (wKF: nie polecam tej firmy, ale to jest całkiem czytelna instrukcja).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl