eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFirma oferująca pośrednictwo w sprzedaży prac magisterskich. › Re: Firma oferująca pośrednictwo w sprzedaży prac magisterskich.
  • Data: 2002-10-18 11:53:07
    Temat: Re: Firma oferująca pośrednictwo w sprzedaży prac magisterskich.
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Oct 2002, Sigurd wrote:
    [...]
    >+ Pewna firma reklamuje tam handel magisterkami.
    >+ Czy to, co ta firma robi, jest przestępstwem?

    Z komentarzy które czytałem - nie jest.
    Nikt ci nie zabroni napisania pracy magisterskiej (tj. utworu
    który mógłby się na taka pracę nadawać). Nikt ci też nie zabroni
    dawać konsultacji na jej podstawie - lub sprzedać komuś
    "celem nauczenia się".
    Przestępstwem jest "podłożenie" czyjejś pracy jako własnej,
    to broniący oświadcza że "napisał osobiście". Równie
    dobrze (broniący) mógł popełnić plagiat - co, będziesz
    autora oryginału ścigać ??

    *Co najwyżej* można by się doszukać jakieś podżegania
    do przestępstwa :], ale to IMO dość trudne...
    Niby czarno na żółtym wykładają co robią, ale nie wiem
    czy *udowodnisz* im że zachęcają *i robią*.

    Pozostaje tłuc tych co korzystają :>

    Pozdrowienia, Gotfryd