  • Data: 2004-12-11 22:54:13
    Temat: Re: Firma Kruk i ich niezwykła rozrzutność
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Goomich wrote:
    > Tak trudno poinformować tę drugą osobę, że w razie czego ma kazać takiemu
    > padlinożercy, spadać na drzewo?

    Hmmm... wiesz, ja już o tym mówiłem, ale dalej pozostaje pod znakiem
    zapytania reakcja takiej osoby na okrzyki i sztuczki
    psychologiczno/recytatorskie (kodeksu karnego) pseudo komornika.
    Chciałbym w ogóle uniknąć wizyty tego gościa, bo jak przypominam - nie
    jesteśmy w żaden sposób związani z osobą która zalega z długiem i wizyta
    jest zbędna (i moim zdaniem nieciekawa z punktu widzenia opini sąsiadów
    i straty nerwów). Niestety Kruk nie chce się do tego przekonać tylko śle
    korespondenję nadużywając coraz bardziej czerwonego toneru (koperty
    prześwitują), co może oznaczać ich rychłą wizytę.

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl