    From: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Firma Kruk i ich niezwykła rozrzutność
    Date: Sat, 11 Dec 2004 23:30:08 +0100

    Arek wrote:
    > Może wiele ponieść.
    > Po pierwsze jak sam napisał - roztrój nerwowy, spadek jakości życia.
    > Po drugie konkretne straty materialne - o ile mnie pamięć nie myli to
    > kruk wysyła ponaglenia w sposób bezczelnie widoczny, czerwone nadruki na
    > kopertach w prawie stylu "ODDAWAJ KASE ZŁODZIEJU".

    Konkretnie: "Wezwanie komornicze" czy coś w tym guście, "gustownie"
    widoczne na kopercie lub w okienku koperty - nie pamiętam dokładnie, bo
    akurat chyba tą wywaliłem do kosza. I wielka pieczątka czy nadruk
    "Windykacje" - Na szczęscie nikt nie widział :)

    > No więc on zaprosił do domu kontrahenta a tu listonosz przyniósł taki
    > list, kontrahent go dostrzegł i zrezygnował z podpisania umowy.
    > Do tego sąsiedzi stracili do niego zaufanie bo widzieli koperty itd. itp.

    Myślę, że tak źle nie jest, ale problemem jest wizyta pseudo komornika
    _akurat_ gdy mnie nie ma w domu. Osobiście strzeliłbym sobie z nim małą
    pogawętkę na korytarzu, ale co ma zrobić druga osoba, gdy mnie nie ma w
    domu a za drzwiami ktoś krzyczy o niespłaconym długu na cały blok i
    ukrywaniu dłuznika (tak to mniej więcej wyglądało u znajomego) ? Własnie
    tego się obawiam ... Skoro Kruk nie potrafi/nie chce sprawdzić w
    urzędzie czy ktoś mieszka pod wskazanym adresem, to nie spodziewam się,
    żeby zadał sobie trud przeczytania wizytówki na drzwiach zanim zacznie
    się kabaret ...

    > To nie są żarty, to co robią niektóre firmy windykacyjne nadaje się
    > prosto do prokuratury i horrendalnych odszkodowań. Dla zasady i nauki.

    Ja tam ich nie zamierzam pozywać gdziekolwiek, bo to nie moja sprawa,
    ale może byłby to niezły pomysł, bo będą coraz bardziej odważni.

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl