  • Data: 2005-03-26 18:45:24
    Temat: Re: Filmowanie na terenie hipermarketu
    Od: "m." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:d23q2b$g23$1@opal.futuro.pl...

    > ROTFL
    >
    > Kolejny mieszkajacy w w sklepie się znalazł ;->

    Do twojej wiadomości: nie mieszkam w sklepie.
    Ale dla ceibie to obojętne czy własność prywatna, czy nie. Dlaczego
    mieszkanie traktujesz jak własność prywatną, a sklep nie? A kwetsia klubów i
    selekcji przy wpuszczaniu? Też niesprawiedliwa, nielegalna czy dozwolona?
    A rozmaite stowarzyszenia, do których przyjmowane są tylko niektóre osoby?
    Ech, mam nadzieję że nie jesteś prawnikiem.

    m.