  • Data: 2005-03-26 18:59:02
    Temat: Re: Filmowanie na terenie hipermarketu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    m. wrote:

    > Do twojej wiadomości: nie mieszkam w sklepie.

    Znaczenia słowa "sarkazm" też nie rozumiesz.

    > Ale dla ceibie to obojętne czy własność prywatna, czy nie. Dlaczego
    > mieszkanie traktujesz jak własność prywatną, a sklep nie? A kwetsia klubów i

    Pomijając już taki detal, który powtarzam do znudzenia, że sklep może
    być np. własnością spółdzielczą, dlaczego wypaczasz moje słowa?

    Masz pełne prawo dysponować swoim lokalem: możesz otworzyć w nim sklep -
    i wtedy np. nie możesz odmówić obsłużenia kogoś, kto ci np. pokazał
    język - a możesz też tam sklepu nie otwierać, urządzić tam sobie
    mieszkanie i nie wpuszczać np. rudych.

    > selekcji przy wpuszczaniu? Też niesprawiedliwa, nielegalna czy dozwolona?
    > A rozmaite stowarzyszenia, do których przyjmowane są tylko niektóre osoby?

    Dlaczego mylisz zamknięte kluby "tylko dla członków" z *_PUBLICZNIE_*
    dostępnymi placówkami handlowymi?

    > Ech, mam nadzieję że nie jesteś prawnikiem.

    Nie twój zasmarkany interes, kim jestem.