  • Data: 2005-03-26 09:20:14
    Temat: Re: Filmowanie na terenie hipermarketu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sebol wrote:

    > Nie ma to znaczenia - to jego własność. Nawet jakby była ustawa która mówi,

    Mówisz? A skąd wiesz? Może lokal, w którym jest sklep, jest wynajmowany...

    > że każdy klient ma prawo fimować co mu się podoba to i tak zawsze mogą ci
    > kazać się wynosić do wszystkich diabłów wymyślając 100 powodów - począwszy
    > od podejrzanego zachowania skończywszy na straszeniu ludzi i innych
    > bzdurach nie do udowodnienia. Własność jest bardzo silnym prawem i ma m.in.

    Art. 135 KW.

    > roszczenie negatoryjne art 222 a sama własność jest wpisana w konstytucje.
    > Jedynie nie moze cie wyrzucić sugerując sie kolorem skóry itd. Tzn mogą
    > cie wyrzucić mówiąc "ty czarnuchu" ale gorzko za to zapłacą.

    Masz na myśli 222 KC? To wytłumacz mi, w jaki sposób fotografowanie
    "narusza własność" i jak wyobrażasz sobie "przywrócenie stanu" tejże
    własności po sfotografowaniu? No, chyba że jesteń wyznawcą jakiejś
    szamańskiej sekty, która uważa, że towary też mają duszę i fotografują
    je tę duszę kradniesz ;->