  • Data: 2005-03-25 21:54:03
    Temat: Re: Filmowanie na terenie hipermarketu
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Andrzej Lawa wrote:

    > Serio? Masz w swoim mieszkaniu godziny otwarcia, w których na jego teren
    > może wejść każdy a Ty nie masz prawa odmówić mu prawa do wejścia bo go
    > np. nie lubisz?
    >
    > Ciekawe masz mieszkanie ;)

    Widzisz, tylko od konkurencji zalezy, ale w swietle prawa, niestety,
    możliwe jest uniemożliwienie wejścia klientowi.

    > Podstawę prawną poproszę. Zwłaszcza do np. wydania zakazu w stylu
    > "Piwowarkom wstęp surowo wzbroniony pod karą dostania w mordę" ;)

    Nie jedyne prawo to: nie wpuścimy Pana - nie bo nie. Jest ochrona, ma
    prawo dokonać selekcji. Rozwiń to w drugą strone. Wchodzisz do
    jakiejkolwiek firmy - legitymujesz sie i wpuszczaja lub nie ;-)
    Te same zasady pracy ochrony.

    > [ciach]

    > To nie USA, że ktoś zachowujący się nietypowo może być uznany za
    > terrorystę i przetrzymywany bez wyroku.

    Można zabronic ;-)

    > A fotografowanie towarów zagrożenia bezpieczeństwa nie stanowi. Chyba
    > tylko dla kierownictwa, które np. umieściłona półkach spleśniały chleb ;->

    Moje półki, moje ułożenie, moje prawo. Z aparatem wypad. Tak jest w
    regulaminie przy wejściu, wchodzisz - akceptujesz. nie akceptujesz - wypad.

    Ależ nikt nie broni, gdy wejdziesz.