    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fikołki prawnicze 3
    Date: Tue, 25 Jul 2023 06:07:49 +0200

    > Przy całej antypiatii jaką mam dla działań tej panienki, wsadzanie
    > kogoś, bez wczesniejszych wybryków, do pierdla na 3 lata za
    > wyszarpywanie torebki (o ile tak właśnie było) nie wydaje mi się zbyt
    > mądre.

    Z tym że to nie było tak, że ona sobie nagle wypłynęła. Uzasadnienie
    jest - to nie było "wyrwanie torebki" a raczej rozbój i sąd podkreśla,
    że jest osobą zdemoralizowaną, kierującą się nienawiścią wobec
    określonych grup społecznych i narodowościowych. Więc to do czego można
    się przyczepić to w zasadzie kwalifikacja czynu - być może powinno być
    257 kk (też trzy lata).

    > Mocno podejrzewam. Wszyscy mieli to w dupie, ale pewnie szukano
    > przypadków męczenników i katów na wybory. Dziewczyna mogłą dostać np. 2
    > w lata w zawiasach na kilka lat i by się pilnowała. Teraz, zaraz
    > długopis ją uniewinni i mamy nowego pracownika struktur przyrządowych.
    > Nawet lepszego niż taki Kamiński bo młoda i hybryda z oskarkiem.

    Nie sądzę - pis nie umie w szachy wielopoziomowe. Jedzie na populiźmie,
    kupuje wyborców i ma po prostu szczęście.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!