eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFaszyści - i znowu prawo jest do bani › Re: Faszyści - i znowu prawo jest do bani [Czy TVN propagował/upowszechniał faszyzm?! ;-)]
  • Data: 2018-01-24 15:08:29
    Temat: Re: Faszyści - i znowu prawo jest do bani [Czy TVN propagował/upowszechniał faszyzm?! ;-)]
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-24 o 09:31, Olin pisze:

    > Jakie masz sugestie?

    Solidarność dostawała szmal i żarcie z zagranicy. Miało być dla Polaków,
    a było tylko dla Solidarności. Wielu pospolitych bidaków, których jako
    tako znałam, a którzy znaleźli sobie wejście do Solidarności raptem
    zaczęło być coraz bogatszymi.
    Nasz polski papież też był raczej dla Solidarności niż dla wszystkich
    Polaków.
    Papieża Franciszka to podziwiam i bardzo szanuję.

    --
    animka