    Subject: Re: Fałszywe dane, prawdziwy komornik
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 7 Aug 2019 18:46:01 +0200

    W dniu 06.08.2019 o 20:52, Michal Jankowski pisze:
    > Kto tutaj mnie przekonywał, że nie jest już możliwy wyrok sądowy i
    > zajęcie komornicze bez próby zawiadomienia rzekomego dłużnika pod jego
    > prawdziwym adresem?

    W głowę zachodzę, czemu pokrzywdzona sobie tak utrudnia życie. Powołując
    się na Ustawę o ochronie danych osobowych wezwać wierzyciela, firmę
    windykacyjną oraz komornika do niezwłocznego zaprzestania przetwarzania
    jej danych osobowych argumentując, że ani na to nie wyrażała zgody, ani
    nie mają interesu prawnego przetwarzania jej danych osobowych, bowiem
    żadnej umowy z nimi nie zawierała. Uprzedzić o wynikających z art. 107
    uoodo konsekwencjach i po odmowie złożyć zawiadomienie o przestępstwie
    jednocześnie żądając od osoby odpowiedzialnej naprawienia wynikłej z
    bezprawnego przetwarzania danych szkody.

    Niech sobie przetwarzają dane osoby z tym nieistniejącym adresem w
    Sosnowcu i od niej dochodzą roszczenia - albo osoby, która się za nią
    podawała. No i bez PESEL, bo to numer należący do innej osoby i ją
    jednoznaczniej identyfikuje.