eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFałszerstwo podpisu na wniosku o zmianie preselekcji (tpsa i tele2) › Re: Fałszerstwo podpisu na wniosku o zmianie preselekcji (tpsa i tele2)
  • From: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fałszerstwo podpisu na wniosku o zmianie preselekcji (tpsa i tele2)
    Date: Wed, 15 Dec 2004 19:01:48 +0100

    Witam,

    > Poprosiłem (trochę wystraszoną panią) o
    > opisanie mi podpisu i okazuje się, że to nieczytelna parafka. Zachodzi
    > więc podejrzenie o fałszerstwo.

    Gorąco polecam w te pędy ŻĄDAĆ od tpsa xerokopii Twojego zlecenia z
    podpisem.
    Jeśli wydadzą i będzie podrobiony podpis to od razu na policję.
    Jeśli będą ściemniać i odmiawiać wglądu, zapowiedz im, że natychmiast
    idziesz do prokuratury i o sprawie informujesz też www.urtip.gov.pl. Jeśli
    nadal nic nie wskórasz, zrealizuj zapowiedziane im kroki.

    > No i pytanie: co powinienem dalej zrobić ? Zostawić to tak jak jest

    NIE! Zostawiając to możesz się spodziewać rosnących rachunków z tp a w
    przyszłości firmy windykacyjnej.
    Jeśli masz uzasadnione poderzenia sfałszowania podpisu reaguj NATYCHMIAST.
    To leży w Twoim a nie tepsy interesie.

    > i sprawę odkręcić ?

    Przede wszystkim TWARDO domagać się od tepsy kopii zlecenia z podpisem.
    Tylko ona będzie dowodem popełnienia ewentualnego przestępstwa.

    > Czy może jakieś doniesienie złożyć (gdzie ?) o
    > popełnieniu przestępstwa sfałszowania podpisu ?

    Na prokuratuę/policję ale najpierw uderz do tepsy. Na gliny/prokurę idź
    dopiero wtedy, gdy a) zdobędziesz kopię ze sfałszowanym swym podpisem
    b) tepsa odmówi wydania Ci jej.

    > Poprosiłem ich o podesłanie mi wydruku tego pisma. Po przyjściu (pewnie
    > za parę dni) będę w stanie ocenić czy podpis był "zupełnie" z kosmosu
    > czy też opierający się na jakimś złożonym przeze mnie.

    I do tego czasu nie idź jeszcze nigdzie, bo nie masz dowodu w ręce.
    Jeśli go zdobędziesz lub też tp odmówi Ci wydania go, reaguj stanowczo i
    NIE DAJ się kupić tepsie przeprosinami. Jeśli podrobili Twój podpis, to tym
    samym dokonali przestępstwa, za które odpowiedzieć MUSZĄ i -co ważne- Tobie
    wręcz nie wolno(!) tak tego zostawić. Jeśli zdobędziesz dowód popełnienia
    przestępstwa, to musisz powiadomić organa ścigania. Raz jeszcze nadmienię,
    że załatwienie tej sprawy jest dla CIEBIE ważne i wielce korzystne. Nikt na
    prawde nie wie, pod czym ktoś sfałszował Twój podpis. Jeśli do tego doszło,
    to mogli Cię wmanewrować w jeszcze inne "zlecenia" a to może za sobą w
    przyszłości pociągnąć pisemka firm windykacyjnych i wezwania do sądu.

    --

    Rico - antynacjonalizm i kosmopolityzm gwarantowany.
    "Krajowi producenci muszą być wspierani przez państwo, a ich produkty