    From: " Falkenstein" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fałszerstwa akt sądowych
    Date: Wed, 7 Feb 2007 22:02:45 +0000 (UTC)

    Stokrotka, <o...@a...pl> napisał(a):

    > :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    )))))))))))))))))))))

    Nie wiem z czego się śmiejesz. Informacja o zapadłych decyzjach procesowych
    wcale nie musi nastąpić na piśmie. Może, ale NIE MUSI

    > :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    ))))))))))))))))))))))

    Jak widać nadal nie rozumiesz tego co starałem ci się wyjaśnić, więc napiszę
    powoli i wyraźnie:
    DRUK WEZWANIA NIE JEST ANI ORZECZENIEM ANI DECYZJĄ SĄDU. JEST INFORMACJĄ O
    OBOWIĄZKU STAWIENNICTWA. PRZEWODNICZĄCY WYZNACZAJĄC TERMIN ROZPRAWY POLECA
    SEKRETARIATOWI WYSŁANIE WEZWAŃ. SAMA DECYZJA O WEZWANIU ZNAJDUJE SIĘ W
    PROTOKOLE ROZPRAWY LUB ZARZĄDZENIU O WYZNACZENIU ROZPRAWY I NIE JEST NIKOMU
    DORĘCZANA.
    Teraz dostatecznie jasne?

    > To twój podpis?
    )))))))

    Nie wiem z czego się śmiejesz.

    > Przeczysz sobie:

    Muszę przyznać, że kompleetnie nie rozumiem o co ci chodzi. Nie widzę tu
    żadnej sprzeczności. A ty jak widzę wolisz przemilczeć niekorzystne dla siebie
    okoliczności niż przyznać iż się myliłaś.