    From: " Falkenstein" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fałszerstwa akt sądowych
    Date: Wed, 7 Feb 2007 16:55:49 +0000 (UTC)

    Stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

    > A jak sobie wyobrażasz informowanie inne niż na piśmie ?
    > Ustnie przez pośrednika ?
    > Kpisz sobie.

    A dlaczego nie? Gdzie jest przepis, który tego zabrania? Wyrok też nie musi
    być doręczony na piśmie, wystaczy, że zostanie ogłoszony.

    > Odmowa skserowania to też nie orzeczenie, tylko decyzja , analogiczna do
    > wezwania na posiedzenie, więc analogicznie - oryginał jest mój.

    Wezwanie na posiedzenie NIE JEST DECYZJĄ!!! Przewodniczacy zarządza wezwanie
    kogoś na rozprawę i w wykonaniu tego zarządzenia wysyłane są wezwania. To, co
    otrzymują osoby wezwane to tylko informacja że mają się stawić. Samo
    zarządzenie o wezwaniu znajduje się w aktach, na osobnym druku lub w protokole
    rozprawy. Niestety jak widać niezrozumienie tego prostego aktu jest przyczyną
    twoich problemów.

    rzną część akt, brzeg.

    > To już jakaś prywata, plątanie się z twojej strony w zeznaniach,
    > i twoje prywatne marzenia.

    Niestety znam co nieco praktykę pracy sekretariatów sądowych i wiem jak to się
    odbywa.

    > Bzdura, ten wniosek-decyzja NIGDY nie był w aktach, nie zdążył.

    Znowu nic nie rozumiesz. Żeby pismo było "w aktach" wcale nie musi być do
    niego wszyte. Wystarczy, że zostanie "do akt" złożone. Jeżeli podałaś sygnaurę
    sprawy do której to pismo się odnosi i złożyłaś je w sekretariacie to od tego
    momentu pismo należy do akt sprawy. I nie ma znaczenia czy je wszyto czy nie i
    czy w ogóle fizycznie włożono je do akt. Taka jest prawda, jeżeli ci się to
    nie podoba, trudno.