    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Faktura wystawiona niezgodnie z umową - ustną
    Date: Mon, 18 Jan 2010 12:08:13 +0100

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 02:54:09 -0800 (PST), Tomek Szczeczykowski
    napisał(a):

    > Nie było wizji lokalnej,

    Może ja jakiś głupi jestem, ale to co jest:

    > kosztorys końcowy został stworzony na
    > podstawie "sprawozdania" ekipy instalującej.

    Zaprosiłeś ta firmę na kawę czy na drinka? Czy też aby zapoznali się z
    zakresem prac i dokonali wyceny tej usługi?
    Powiem nawet że wówczas przedstawili Ci swoją ofertę na wykonanie tej
    usługi.

    PS - obecnie od 10 lat jestem kosztorysantem (wcześniej byłem normalnym
    fizolem) :)