    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Faktura wystawiona niezgodnie z umową - ustną
    Date: Mon, 18 Jan 2010 12:04:58 +0100

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 11:58:53 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > No to jak - dobra, Herald, pomaluję Ci tę ścianę za dwie flaszki. A
    > Ty po robocie mówisz: poproszę fakturę i wpis do EDG. Niby masz prawo,
    > ale wówczas zwykły *** jesteś, a nie sąsiad ;-)

    Liwiusz, dziwię Ci się teraz, szukasz dziury w całym.
    To powyżej było o "wynajęcia pana józka" - sąsiada, jak sam nazwałeś.
    Temat dotyczy, jak pytający opisał - dosyć sporej FIRMY/ZAKŁADU PRACY.
    Przecież oni z założenia świadczą USŁUGI.
    Co innego pan józek :)

    No chyba ze ten kosztorysant z dużej firmy przyszedł "prywatnie" do
    pytającego i chciał odpierdolić fuchę. jeżeli tak - to teraz musiałbym Ci
    przyznać rację i uznać przykład pana józka za adekwatny.

    Ale szczerzę wątpię by pytający "szedł na fuchę" z takim zakresem prac.