  • 11. Data: 2006-10-07 18:37:49
    Temat: Re: Faktura po czasie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.WNT.4.64.0610071948170.940@athlon64...

    > A przy sprzedaży dla "ludzia z ulicy" nie ma obowiązku wystawiania
    > f-ry "tak w ogóle", obowiązek jest jedynie *na żądanie*.
    > Do 7 dni od żądania, przez 3 miesiące od sprzedaży - oczywiście nie
    > ma zakazu wystawienia jej później (a sens może być przez ~5 lat).

    O tym faktycznie nie pomyślałem.

    A więc jaka jest data usługi na fakturze? - to do twórcy wątku :-)

  • 12. Data: 2006-10-07 22:15:38
    Od: " paweł" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > A więc jaka jest data usługi na fakturze? - to do twórcy wątku :-)

    pażdziernikowa i to jest ten problem.
    data wykonania usługi = data wystawienia f-ry

    Paweł

  • 13. Data: 2006-10-08 15:56:11
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik " paweł" <1...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Proszę niech mi ktoś podpowie, jaki może byc powód, że nie chcą dać mi tej
    faktury z właściwą datą?

    Powodem jest twoje frajerstwo, które objawia się płaceniem przed otrzymaniem
    faktury (pro-forma, zaliczkowej, jakiejkolwiek).

    --
    vertret

  • 14. Data: 2006-10-08 16:49:04
    Od: "Jacek Rakowski [www.goldap.info.pl]" <www#goldap..net>

    > Powodem jest twoje frajerstwo, które objawia się płaceniem przed
    > otrzymaniem
    > faktury (pro-forma, zaliczkowej, jakiejkolwiek).

    A gdzie Twoim zdaniem objawia sie jego frajerstwo? Co dałoby Twoim zdaniem
    otrzymanie np. faktury proforma? Ty oczekiwałbyś po wykonaniu robót
    otrzymania "zaliczkowej" faktury VAT na wykonaną usługę?

    Mam wrazenie że nie wiesz o czym piszesz.

  • 15. Data: 2006-10-08 18:53:54
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Rakowski [www.goldap.info.pl]" <www#goldap..net> napisał w
    wiadomości news:45292a3a$1@news.vogel.pl...

    > A gdzie Twoim zdaniem objawia sie jego frajerstwo? Co dałoby Twoim zdaniem
    > otrzymanie np. faktury proforma?

    Nie rozumiem jak mozna wyprowadzic pieniadze z kasy (nawet domowej) nie mając
    wcześniej żadnego dokumentu od osoby, która ta kasę chce dostać.
    Otrzymanie faktury pro-forma dałoby dowód, że coś sie robi i cos się za to (na
    to) zapłaciło.

    > Ty oczekiwałbyś po wykonaniu robót otrzymania "zaliczkowej" faktury VAT na
    wykonaną usługę?

    A gdzieś tak napisałem?
    Po wykonaniu pracy oczekiwałbym faktury ostatecznej, na podstawie której
    dokonałbym końcowej umówionej zapłaty.

    --
    vertret