  • Data: 2019-05-10 15:47:01
    Temat: Re: Facebook pozwany W POLSCE za cenzurę
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Jak firma wysyłkowa wysyła coś za granicę to obowiązuje go
    > prawo państwa w którym prowadzi działalność czy państwa do
    > którego wysyła paczki?
    >
    > Pozdrawiam

    W niektórych państwach marihuana została zalegalizowana.
    W Polsce nie. Czy przy wysyłaniu paczek z marihuaną z
    tych krajów do Polski polskie prawo nie ma znaczenia?
    Czy USA nie karały *u siebie* i według swojego prawa za
    "narkotyki w USA" choć dana osoba działała poza granicami USA?

    Duży (kwotowo jeśli nie procentowo) fragment działania FB jest
    skierowany na Polskę, generuje zysk jest ze sprzedaży reklam w Polsce i
    na Polskę. Polskie prawo _musi_ więc to _jakoś_ obejmować.
    A na "doszlifowywaniu detali" prawnicy latami sporo będą zarabiać :-)

    Ja z paroma dyskutantami w wątku zgadzam się w jednym:
    szybko _prawomocnego_ wyroku nie będzie. A że komuś innemu
    mimo to się chciało użerać z FB _w Polsce_ to ja tylko
    brawa biję bo mi by się nie chciało/opłacało.

    --
    A. Filip