    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [FUN] Dlaczego zwolniłem swoją sekretark
    Date: Thu, 23 Nov 2006 13:24:30 +0100

    On Thu, 23 Nov 2006, Andrzej Orłowski-Skoczyk wrote:

    > Primo - nie używam OE.

    Pochwalam.

    > Secundo, _nie_wysłać_ wiadomości to ja potrafię.

    Ale IMO opis tego *nie* dotyczy.
    Co moze mieć wspólnego przycisk "Anuluj" na liście *oglądanych*
    wiadomości z niewysyłaniem? :)
    Bo, przyznasz, pomysł byłby oryginalny, nawet jak na MS ;)

    > Sądziłem raczej, że jest jakaś metoda na wstrzymanie propagacji wiadomości
    > wysłanej na grupę dyskusyjną, np. przez wysłanie z tego samego adresu jakiejś
    > wiadomości.

    Jest.
    Wysłanie rozkazu "Cancel".
    Jako niekorzystający z OE nie mogę sprawdzić czy dokładnie tak to
    wygląda, ale niewątpliwie w tym stylu (dopóki pine nie umiał
    cancelować robiłem to z Netscape i jakoś podobnie wyglądało).

    pzdr, Gotfryd