  • Data: 2006-11-23 14:22:14
    Temat: Re: [FUN] Dlaczego zwolniłem swoją sekretark
    Od: Andrzej Orłowski-Skoczyk <a...@i...edu-youknowwhat.pl> szukaj wiadomości tego autora

    23 lis 06 (czwartek), 13:53 (GMT +1), pl.soc.prawo
    Goomich napisał:

    > PPM na wiadomości i "Anuluj wiadomość" (czwarte od dołu).

    Dziękuję! Popróbuję. Jeno że ta łopcja jest u mnie niełaktywna... Może
    tylko przez jakiś czas po wysłaniu wiadomości działa? Łobacym.

    23 lis 06 (czwartek), 14:10 (GMT +1), pl.soc.prawo
    Gotfryd Smolik news napisał:

    > A nie wiem, nie wiem, strasznie mnie irytują programy "myszka only" :)
    > Nie wiem czy wiesz co to "pine" :)

    Wiem, a jakże. Ale że nie umiem obsłużyć w stopniu zadowalającym, a do
    przekopywania się przez miliony linii manuala nie mam zacięcia, to nie
    używam (nie umiem sobie w nim na przykład skonfigurować wielu skrzynek,
    użyć odpowiadania kontekstowego [czy jak to się zwie], uruchamiać
    jednocześnie wielu okien etc. etc.). No i nigdy mi się nie udało
    skutecznie zainstalować go lokalnie, jako klienta poczty na windzie, a
    ssh-owanie się na serwer jest uciążliwe, szczególnie przy pracy na mailach
    z załącznikami.

    Dziękuję Panom za pomoc - czegoś się nauczyłem. :)
    --
    Andrzej Orłowski-Skoczyk
    gg: 2289438, icq: 201865365