  • Data: 2004-10-13 17:11:20
    Temat: Re: FAX - forma pisemna?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PawelT napisał:

    > A co z poleconym? Skąd wiadomo, że w kopercie coś było,
    > a jeżeli, to na temat?

    Inna dyskusja ... tu mówimy o tym, czy coś dotarło do odbiorcy, czy
    nie ...

    Do czystego faxu nie ma jak się ustosunkować, jeśli w nagłówku np nie
    ma (urządzenie nadawcze NIE ZAŁĄCZA) numeru zwrotnego ...
    Więc można przyjąć, że z każdego faksu można się wyłgać ... NIE
    DOSTAŁEM I KONIEC ... Dowód wysłania faxu nic nie znaczy-przyczyny
    CZYSTO TECHNICZNE.

    Czysty list polecony - Masz dowód naqdania (ze zwrotką np) i odbioru
    ... Jeśli w liście nic nie było , odbiorca może taką informację
    zwrotną wysłać ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900