    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 15 Jun 2013 10:34:43 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Eurobank oszukuje

    On Sat, 15 Jun 2013, adam wrote:

    > Zgadza się, generalna zasada która powinna panować w relacjach firma - klient
    > to współpraca w dwie strony.

    Zgadza się.
    I jakby awantura była o to, że bank nie powiadamiał klienta o długu,
    to bym ani nie mruknął :>
    A tak prawdę mówiąc nie wiemy, czy bank tego nie zrobił (możliwy
    przypadek w postaci posłania maila który poszedł do spamu zapodałem)

    Ale idzie o pretensje o niewykazanie tego NA WYCIĄGU.

    No to się awanturuję, bo jak ktoś nie odróżnia pieniędzy banku (które
    bank ma, bo mu się należą) od pieniędzy klienta (którymi bank NIE MOŻE
    rozporządzać wbrew dyspozycjom), to takie podejście jest groźne.
    Dla pieniędzy klienta :]

    Stąd moje posty :)

    pzdr, Gotfryd