eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEra gsm, wylaczenie telefonu › Re: Era gsm, wylaczenie telefonu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.t
    ask.gda.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Mikołaj Szkudlarz" <N...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Era gsm, wylaczenie telefonu
    Date: Fri, 23 Apr 2004 12:42:32 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <c6as3i$afc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <c6adr5$qm9$1@atlantis.news.tpi.pl> <c6aihd$nlo$1@news.onet.pl>
    <c6akqp$gvn$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <c...@C...Gorzenski.private>
    <c6ame4$mbf$1@nemesis.news.tpi.pl> <c6amq7$nim$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <c6aqcg$qjs$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ajq59.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1082717107 10732 83.27.144.59 (23 Apr 2004 10:45:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Apr 2004 10:45:07 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:209949
    [ ukryj nagłówki ]

    > hmm, a jestes 1005 pewien ze brat jako uzytkownik telefonu nie wyrazil
    woli
    > korzystania nadal z uslug ERY? Na BOKu IDEI wystarczyła ustna dyspozycja
    gdy
    > po złozeniu pisemnej rezygnacji postanowilam mieć jeszcze telefon przez
    > jeden miesiąc aby umozliwic wszystkim kontrahentom kontakt ze soba. Byc
    moze
    > zadzialalo to w ten sposob ze BOK zadzwonil do brata z pytaniem czemu
    > rezygnuje z ich uslug - brat powiedzial ze nie chce jakies tam taryfy i
    > wyrazil wole korzystania z telefonu - jakoś bowiem cięzko mi uwierzyć ze
    ERA
    > sama z siebie nie rozwiazala umowy z klientem, mimo ze wczesniej przyjęla
    > taka dyspozycje. Rozmowa z bratem wskazana.
    >
    100% pewnosci, rozmawialem z nim, mi nie klamie. Pozatym nie znal hasla
    umozliwiajacego wykonanie zmian telefonicznie.


    > Jesli zas po prostu się myle, za co przepraszam, to pofatygowałabym się z
    > owym potwierdzeniem rozwiazania umowy do salonu ERY i wyjasniła sprawę.
    >


    Z salonu skierowano mnie do glownego biura reklamacji w Warszawie z ktorym
    teraz koresponduje, ale oni nigdy nie odpowiadaja na zadane im pytania,
    prztaczaja jedynie fakty wyciagniete z komputera, ktore nic nie wyjasniaja,
    innym slowem : graja w kulki ... :)

    --
    Pozdrawiam
    Mikolaj Szkudlarz
    GG 858930


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1