  • Data: 2004-09-27 10:07:59
    Temat: Re: Era Tak tak - niewyjasnione historie
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Tak-Taku masz naliczanie 'online' i w wartościach brutto - bez dwóch
    > zdań. Nie ma jakiegoś sumowania SMSów czy też kumulowania - to byłoby
    > ograniczanie - bo nie mam zamiaru np wysyłać kolejnych SMSow tylko
    > pogadać
    > z kimś i dlaczego niby operator miałby mi blokować możliwość rozmowy?

    Bo to ERA - najbardziej oszukancza siec w kraju... Tylko i wylacznie Era
    stosowala przez dlugi czas takie praktyki - pobierali z gory pieniadze za
    jeszcze nie wyslane SMS'y. Takie sa fakty. Faktem jest rowniez, ze kiedy w
    Erze kupowalo sie kupon np. za 25 zloty to konto doladowywane bylo o 18
    czy 19 zloty. Od razu odliczali Vat. Nie wiem jak jest w erze w tej chwili
    poniewaz juz bardzo dawno temu podarowalem sobie te siec...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/