  • Data: 2004-09-27 10:32:37
    Temat: Re: Era Tak tak - niewyjasnione historie
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > według mnie nie masz, a jak zdzwonisz z budki telefonicznej to też się
    > zwrócisz do TPSA o biling bo dzownileś z niej kiedyś tam? Przecież "tak
    > tak" w sytuacji gdy sie niezarejestrujesz można traktować analogicznie jak
    > wlasnie taką budkę telefoniczną.

    tak. ale nie masz papierow na kupno budki ;)
    dla budek tez sa rejestrowne polaczenia i jesli budka cie "oszuka" to mozna
    to reklamowac i jesli z budki zadzwoni jakis bandzior to tez wiadomo z
    ktorej i gdzie.
    Wiec jesli kupilem telefon i on ma numer to dla tego numeru mam prawo do
    spisu polaczen i kosztow za karte ktora rowniez kupilem. Wiec co mam robic
    ??? Pozwolic by oszustwa uszly im plazem ?? Przeciez to zwykle
    zlodziejstwo... Jesli kupuja cos w sklepie i to nie dziala to chyba nalza
    sie jakies wyjasnienia, prawda ? i nie sa wazna zadne gwarancje, rejestracje
    itp.. bo takie sprawy sa uregulowane ustawami ew. kodeksem karnym
    (kradziez).
    Jesli przychodze z telefonem to jest on moj bo nie ma na niego papierow i
    mam prawo do wgladu w swoje wydatki, prawda ??? No kurcze jakas logika chyba
    w tym istnieje ?