  • 11. Data: 2006-11-25 23:31:35
    Temat: Re: Emigracja a DO, PJ, NIP
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ek9vb2$t5b$2@inews.gazeta.pl...

    > A to jakie ma znaczenie?

    Żadnego, ale to zabawne. Zapłaciłeś za coś i nie możesz (chyba) tym dowolnie
    rozporządzac.

    Pozdrawiam Przemek

  • 12. Data: 2006-11-25 23:59:47
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Przemek Lipski wrote:

    > Ale jesteś obywatelem RP i zniszczyłeś dokument wydany przez Twój kraj.

    Znowu: a jakie to ma znaczenie?

    > Rozumując Twym sposobem, to jak wyjedziesz z żoną do kraju, gdzie wolno
    > zabijac żony i wrocisz już bez niej mówiąc, że tam było wolno ją zabic

    Owszem, tak właśnie działa art. 111 kk.

    -------------------+
    -------------------+

  • 13. Data: 2006-11-26 11:22:57
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w
    wiadomości news:ekajmm$lle$1@choszczno.cho.vectranet.pl...

    > Rozumując Twym sposobem, to jak wyjedziesz z żoną do kraju, gdzie wolno
    > zabijac żony i wrocisz już bez niej mówiąc, że tam było wolno ją zabic i
    > wszystko będzie OK i nie wolno Ci nic zrobic.

    Tak wlasnie jest!!!!!
    111 kk - jak juz Ci ktos napisal.
    Moze z zona to ciezko (musialbys do jakichs szyitow wyjechac) - ale chyba
    slyszales o turystyce aborcyjnej?
    Podobnie to dziala.
    Rowniez z chora i cierpiaca babcia spokojnie mozesz jechac do Holandii

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2006-11-26 13:17:04
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > slyszales o turystyce aborcyjnej?
    > Podobnie to dziala.
    > Rowniez z chora i cierpiaca babcia spokojnie mozesz jechac do Holandii

    Nie wiem co jest w tym 111 kk, ale podejrzewam że w przypadku zabicia żony,
    albo eutanazji babci, mógłby byc jednak problem??

    Pozdro Przemek

  • 15. Data: 2006-11-26 13:54:31
    Temat: Re: Emigracja a DO, PJ, NIP [ot]
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Przemek Lipski wrote:
    > Nie wiem co jest w tym 111 kk, ale podejrzewam że [dalej nieważne]

    Skoro nie wiesz, to jak możesz wyciągać jakiekolwiek wnioski?

    -------------------+
    -------------------+

  • 16. Data: 2006-11-26 14:05:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Paweł Sakowski* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Skoro nie wiesz, to jak możesz wyciągać jakiekolwiek wnioski?

    Ależ przecież, że tak!
    Np. Polak dopuszczający się poligamii, która będzie dozwolona np. w
    Polinezji, po powrocie do siebie, powiedzmy do Polichna, oczywiście
    będzie za to odpowiadał.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 17. Data: 2006-11-26 14:08:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *SDD* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Rowniez z chora i cierpiaca babcia spokojnie mozesz jechac do Holandii

    Nie wiem co ma do tego wyjazd do Holandii. Nawet wg prawa holenderskiego
    będzie to przestępstwo, ponieważ eutanazja jest tam dopuszczalna
    wyłącznie w wykonaniu tamtejszych dr Mengele, a na własną rękę - nie.
    Natomiast polski prokurator może się zainteresować pomocnictwem ew.
    skłonieniem do samobójstwa (jeśli zgodę chorego uznać za nakłonienie
    do samobójstwa...)

  • 18. Data: 2006-11-26 14:10:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *SDD* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Moze z zona to ciezko (musialbys do jakichs szyitow wyjechac) - ale chyba
    > slyszales o turystyce aborcyjnej?

    PS turystyka aborcyjna do tego też nic nie ma. Wg polskiego prawa nie
    podlega karze "matka" lecz lekarz. No i ten powiedzmy lekarz zagraniczny,
    który nie popełnia przestępstwa u siebie nie popełnia także
    przestępstwa wg prawa polskiego.

  • 19. Data: 2006-11-26 15:44:54
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    > Skoro nie wiesz, to jak możesz wyciągać jakiekolwiek wnioski?

    Są jeszcze 112 kk, 113 kk, więc 111 kk tak do końca nie uniewinnia...

    Pozdrawiam Przemek

  • 20. Data: 2006-11-26 15:52:30
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro nie wiesz, to jak możesz wyciągać jakiekolwiek wnioski?

    a do 111 kk jest jeszcze taki paragrafik:

    " § 2. Jeżeli zachodzą różnice między ustawą polską a ustawą obowiązującą w
    miejscu popełnienia czynu, stosując ustawę polską, sąd może uwzględnić te
    różnice na korzyść sprawcy."

    Czyli sąd może , ale nie musi.

    Pozdrawiam Przemek

    ps. sorry, wczesniej przez pomyłkę poszło to na priv