    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Emerytury mundurowe
    Date: Mon, 21 Dec 2009 09:33:48 +0100

    Danusia pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dane z statystyczne z departamentu kadr MSW w latach 2000-2008.

    > Z tą oszczędnością to tak nie zupełnie do końca. Bo jak nie pójdą na tą
    > wcześniejszą emeryture to będą dalej pracować, a to oznacza że MSW będzie im
    > płacić 100% a nie 40%.

    Ale nie będzie musiała zatrudniać dodatkowych pracowników biurowych.
    Tudzież, będąc w tym systemie, co wszyscy obywatele, będzie mógł zmienić
    pracę bez strachu utraty przywilejów, bo ich nie ma...

    > Dokładnie o to mi chodzi, dług publiczny nijak ma się do tych emerytur.

    Jak nie ma. Skoro jest zobowiązanie, które trzeba wypłacic, to się ma.
    Tylko, ponieważ nie jest wyrażony ten dług w obligacjach i innych
    papierach dłużnych emitowanych przez skarb państwa, to jest to dług ukryty.

    > Długi ZUS i OFI też nie mają z tym nic wspólnego z emeryturami mundurowymi.
    > To nasi wspaniali politycy i ich doradcy są autorami naszego zadłużenia.

    Nie - te długi przestały być ukrytymi.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl