  • Data: 2009-12-21 07:21:47
    Temat: Re: Emerytury mundurowe
    Od: "Danusia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Danusia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hgiap9$hs9$1@inews.gazeta.pl...
    > Są dwa pytania:
    > 1. Gdzie te miliardy złotych oszczędności na emeryturach mundurowych?
    > 2. Kto szczuje społeczeństwo na siebie i w jakim celu?

    W ubiegłu piątek na konferencji prasowej premier Donald Tusk o naprawie
    finansów państwa mówił:
    1. Reforma emerytur mundurowych
    2. Zrównanie i podwyższenie wieku emerytalnego do 67 lat.
    3. Reforma KRUS
    Zwracam uwagę na fakt że reforma emerytur mundurowych jest na pierwszym
    miejscu i przyniesie najszybciej wielomiliardowe oszczędności dla dziury
    budżetowej i wyraźne zmniejszenie długu publicznego.
    Zwłaszcza w kontekscie obliczeń które podałam w pierwszym poście tego
    tematu.